29 mei 2007

Pinkpop 2007

Hell yeah!
Pinkpop rocked big time!
Om 8 uur stonden we in de rij, om half 11 stonden we voorraan bij 30 Seconds to Mars en om kwart voor 12 begon the time of our life.
We were screaming our fucking heads off at 30 Seconds, verzopen in de regen gedurende het hele festival, werden bijna vermoord in een pit bij Korn, en hadden kippenvelmomentjes bij Linkin Park en Evanescene.
En tijdens de Dave Matthews band heb ik Tomo besprongen. Letterlijk. Ik zag hem lopen en dacht er niet bij na dat hij misschien wel geen zin had in krijsende fans. Gelukkig was het er maar 1 en was ik dat. 'You shouldn't really jump at people' sprak de gitarist van 30Stm met een gigantische grijns op zijn smoel. En hij heeft belooft ons shirt aan Jared te geven... ^^
Een dag om nooit meer te vergeten!

KUS!

Pinkpop impressie:
30 Seconds to Mars - From Yesterday
Korn - Coming Undone (check die pit :P)
Evanscene - Lacrymosa
Wolfmother - Woman
Stone Sour - Trough Glass/Get Inside

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Vindt het hardstikke tof voor julie!!

<33
xx

Momo Designs zei

Thnx Wayne ;)
Heb t filmpje gefixt voor je!
KUS!

Unknown zei

yeaah hij doet het \0/

Ik vond 30stm toch wel één van de betere performances die dag! ik voelde helemaal met julie mee toen ik het zag!!! <333
kusss

Unknown zei

kom terug, kom terug, kom terug, :'(