29 november 2007

Woot!

EXTRA! EXTRA! THEY'RE DOING IT AGAIN!! EXTRA! EXTRA!

Woot wij gaan naar 30 Seconds to Mars! ^^
Voor de (k vieze stalkers) DERDE keer!
Mwahahhahahhaaaaaaa!
En ik begin me af te vragen of deze keer de vorige keren kan overtreffen..
Aangezien Nummer 1 memorabel was omdat we 1: trés leuk gezelschap in de wachtrij voor Tivoli aantroffen (we stonden er ongeveer 6 uur van tevoren) , 2: drie paar handtekeningen veroverden op onder andere onze schoenen (mja wat moet je als je niks te signeren heb?), en 3: We mochten Jared aanraken en een knuffel en een kusje geven.
Nummer 2, Pinkpop dames en heren, was gewoon ontzettend gieren eigenlijk. We stonden om half 8 's ochtends met onze kleine handjes om het hek gekluisterd te wachten tot het rotding ons binnen zou laten. Mja soms gaan we echt een beetje te ver, he? Het optreden, dat pas om half 12 ofzo begon, was tof en we stonden (jazeker alweer) helemaal vooraan tegen het hek gedrukt. Maar het leukste komt nog.. Toen we rond het optreden van the Dave Matthews Band van de wc kwamen liepen er twee wel heel verdacht bekende figuren langs. Ilse, Tes en Anton waren druk in gesprek toen ik eerst heel hard inademde ( HUUUGGHHH!!!, red.) en toen opeens begon te gillen; IS DAT NIET TOMO EN DIE NIEUWE?!?!?! (Tim heet ie, jongens en meisjes)
Vervolgens zette ik het op een lopen en vloog ik Tomo op zijn nek, de rest kennen jullie al...
Mja... Soms gaan we echt veel te ver, he?

Jahaa! Dus het moet wel heeeeel extreem bont worden komende 9 Februari in de HMH, wil 30 Seconds zichzelf nog een beetje overtreffen. Met meteorietenregens, tsunami's en een streakende Jared komen ze er wel denk ik! ;)
Zie jullie daar!

Kus!

Geen opmerkingen: